- Find frem til - videroerne "Sådan gør du".
- Gå ind i feltet, "kundefordele" hvorefter du skal finde tilbage til forsiden.
-Tilsidst skal du/i forstille jer at i er en stamkunde og ønsker at, "log ind" med (Brugernavn/Adgangskode).
Jeg kunne ikke finde tilbage til forsiden, da den sagde det var, "Forbidden" selve hjemmesiden.
Så alt i alt fungerede hjemmesiden ikke på min browser.
Fra feltet kundefordele kan man ikke komme tilbage til forsiden, da der ikke er nogen,"tilbage til forsiden" knap. Hvis jeg var stamkunde ville jeg føle mig frustreret da der ikke er nogen steder man kan logge ind. Hvad angår videroerne ser siden væsentligt bedre ud.
Fandt Hurtigt videoerne ved at scrolle ned. Men hvad angår at komme ,"tilbage til forsiden" fra en underside, fungere bare ikke. Da der ingen knap er til at kunne komme tilbage. Som stamkunde eller ny kunde hos A-flis ville jeg være øv over ikke at kunne "logge ind". Derud over set er hjemmesiden fyldt med en masse information, men som ny kunde ville jeg have svært ved at kunne finde rundt i sitet, samt er den tør og kedelig at se på, og der er intet som fanger min interesse. Samt har jeg svært ved at se den nederste del af sitets indhold, da jeg ikke kan scrolle helt ned.
Hjemmesiden er ikke særlig pæn - inde i, "Sådan gør du". For at komme tilbage til forsiden, fra kundefordele trykkede jeg bare på velkommen. Men at logge ind er underligt, specielt under kundefordele - den lange pil peger på intet med login at gøre. Men mening til hjemmesiden alt i alt - "LAV DEN OM PÅ NY".
Konklusionen af brugertesterne:
Ud fra vores teste, er der meget stor overenstemmelse. De vilkårlige brugere, synes det er en uoverskuelige site, især fordi at man som ny kunde ikke kan finde rundt i al den forkert placeret information. samt som ny kunde/stamkunde kan man ikke logge sig ind, hvilket vil blive et STORT PROBLEM. Der er meget indhold der går igen på mange er undersiderne, hvilket gør en ny kunde forvirret, for at kunne finde rundt. Navigations delen gør at sitet ikke fungere optimalt, især fordi ejeren ønsker at sælge sine ting online i selve butikken og kunderne vælger en anden site/sælger i stedet for hvilket resultere i tab af kunder.
Disse ting har vi valgt at prøve at forbedre iforhold til vores nye version af sitet.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar